Auteur Topic: M7 Group S.A gestart met anti-cardshare maatregelen  (gelezen 22835 keer)

Reactie #45januari 18, 2012, 19:20:14 pm

Ferrarisat

• Forum vriend
  • Doet helemaal mee

• *

• 4483
  • Reputatie:
    +816/-0
  • Persoonlijke tekst
    Altijd bezig......
Re: M7 Group S.A gestart met anti-homeshare maatregelen
« Reactie #45 Gepost op: januari 18, 2012, 19:20:14 pm »
Aangezien ik dit een goede actie vind heb ik deze quote van Joop op sat4all ook hier geplaatst.
Hopelijk zijn er hier mensen die iets kunnen betekenen in deze.

Citaat
Aan allen,

Zoals in de topic over de actie van CD/TVV/M7 door mij aangekondigd open ik bij deze een topic over mogelijke initiatieven om CD/TVV/M7 tot inkeer te brengen tav de ingevoerde onterechte limitering van het gelijktijdig te bekijken/te beluisteren en vast te leggen programma's. Alsmede de onheuse en onzorgvuldige omgang met abbo's waarvan zij meent dat die hun kaart aanwenden voor com cs.

Doel van de initiatieven is niet deze provider ten gronde te richten, maar zuiver en alleen het doen terugkeren op haar schreden tav de genoemde 2 punten.

Daar waar deze provider terecht ageert tegen com cs is dat haar goed recht en staat zij dan ook volledig in haar rechten zolang zij maar handelt binnen de wettelijke mogelijkheden daartoe.

Ook hier wil ik nadrukkelijk vermelden dat het de bedoeling is om alleen initiatieven te vermelden eventueel met motivatie. Maar het zeker niet de bedoeling is om vragen te stellen, discussie aan te gaan oid en/of onzin bijdragen te doen. Want daar waar ik dit constateer zal ik de board beheerder/moderators vragen deze te verwijderen.

Doel van dit topic is om de verantwoordelijkheid voor ageren breder te trekken en ook de uitvoering daarvan.

Verders wil ik iedereen vast bedanken voor het meedenken en zeker ook voor het meedoen.

Groeten
Joop

Plaats ook hier je reactie.

Of hier >>Sat4all<<
Gigablue Quad+ Open MIPS
IP-Box
Iqon IOS 100HD
MaxDigitaal XP1000
T90

Reactie #46januari 24, 2012, 08:15:30 am

Ferrarisat

• Forum vriend
  • Doet helemaal mee

• *

• 4483
  • Reputatie:
    +816/-0
  • Persoonlijke tekst
    Altijd bezig......
« Reactie #46 Gepost op: januari 24, 2012, 08:15:30 am »
Is er iemand op dit forum waar ook de CD of TVV kaart op zwart is gezet?

Ben eigenlijk wel nieuwschierig of er meer zijn die dit hebben gehad.
Als je dit hebt gehad laat het dan weten misschien kunnen we er iets mee doen?

Wil je dit niet openbaar doen dan kan het ook via pm. :)
Gigablue Quad+ Open MIPS
IP-Box
Iqon IOS 100HD
MaxDigitaal XP1000
T90

Reactie #47februari 10, 2013, 09:02:22 am

edbe

• Volwaardig lid

• *

• 258
  • Reputatie:
    +0/-0
« Reactie #47 Gepost op: februari 10, 2013, 09:02:22 am »
ik heb er geen last van gehad met mijn TvV kaart.....
Ontvangers : Dreambox 7020HD -  GigaBlue X3

Schotels : T55 - Stab100 met Triax 78cm

Smartcards : Ziggo - Tv Vlaanderen - HD+

Reactie #48februari 10, 2013, 09:09:57 am

Sjekkie

• Expert
  • Lekker druk met posten

• *

• 5189
  • Reputatie:
    +760/-1
« Reactie #48 Gepost op: februari 10, 2013, 09:09:57 am »
Geen probleem met alle twee de CD kaarten.

Reactie #49februari 10, 2013, 12:29:23 pm

Teamlid

• Administrator
  • Volwaardig lid

• *

• 10
  • Reputatie:
    +47/-0
« Reactie #49 Gepost op: februari 10, 2013, 12:29:23 pm »
als ze het doorzetten met dat je met de 2e en 3e kaart willen terug zetten naar basis, ongeacht welk abo je hebt op de hoofdkaart. dan verliezen CD & TvV heeeeel veel klanten.

Of ze het bij de bestaande klanten al hebben gedaan weet ik niet, maar als je nu een 2e kaart aan wil vragen krijg je alleen maar basis en ook nog niet alle zenders. Discovery, Ngc, ed zitten er niet meer op. Wil je deze zenders dan moet je de kaart al met een extra abbo uitbreiden naar basis HD. De prijs is dan net zo duur als je 1e kaart.

Ik was NL van plan om een 2e kaart erbij te nemen, maar na een eerst zeer wazig gespreksbegin kwam dat er uiteindelijk uit. Als dit bij hen zo door gaat dan is het een betere oplossing om een abbo bij Kpn, ziggo, of wie dan ook te nemen en de schotel alleen voor de fta's te houden. Dit is een stuk goedkoper dan wat je kwijt bent bij CD om op 2 tv's te kijken. Ik zit daar echt niet op te wachten, maar wat prijzen betreft wordt je daar wel toe gedwongen op deze manier.